big comedy

jag och älskling ska åka och köpa biljetter till Big Comedy när jag slutat. trevligt, trevligt :)
slutar tidigt idag med. gött!
kolla lite kläder också kanske?
och så ska man sola vid 3 också. kan behöva att få lite färg! haha

jaris jobbarkompis, dem som har lägenheten på Östermalm, fick den andra lägenheten som dem kollade på! så nu ska dem flytta dit i slutet av februari och om allt går som planerat så kommer han få den lägenheten! det är något att se fram emot om det blir så :)

och jag vill få lön!
och jag vill shoppa!
massvis!
mängder!

men med den pisslönen kommer det säkert inte att bli så mycket ändå :(
måste dit också och skriva i några papper om vilka tider jag jobbat och mitt kontonummer och skit.
det ska vara ifyllt senast den femtonde varje månad.
men jag hoppas verkligen att det är så att det är den månaden man får lön som det ska vara ifyllt.
annars kommer jag bli jävligt pissed om jag inte får det denna månaden! det är meningen att jag ska spara lite av det till stockholm och ACDC så jag kan shoppa lite där.
och det är den 20 februari, så jag måste få lönen denna månaden. det bara är så!
helvete säger jag bara om jag inte får det!


nej, back to work och engelskan..
blöööö


anna.davidsson
           ♥
jari.mäkeläinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0