UTMANING

Jag har blivit utmanad av:
Desse

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag hatar att sova själv.

2) Jag småäter tyvärr en hel del.

3) Försöker minska på det så gott det går.

4) Gråter ofta till filmer med sorgligt slut och disneyfilmer

5) Jag hatar att det är tyst om man är hemma själv så då är alltid tv:n på, även om jag kollar eller inte. Ytterdörren är låst.

6) Jag är skonarkoman!

7) Jag har fobi för fötter.

8) Jag tror och hoppas att jag har hittat den rätta!

Jag utmanar:
Madde
Sara F
Jennifer
Vivi
Sara T
Lyisa

blir bara dem, resten har redan gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0