knäpp start

alltså, detta var en konstig morgon!
jag vaknade av att min mobil ramlade ner på golvet och jag fick för mig att klockan var jätte mycket, att mobilen hade dött när dem ramlade ner..
jag väckte jari så jag kunde dra ut sängen och leta.
när jag hittade den och gick och la mig igen så hörde jag hur någonting vibrerade, lät som en eltandborste eller något.
en tanke ploppade upp i huvudet och jag kom på att "min vän" låg under sängen.
och ja, det var den som hade startat på något konstigt sätt.
haha, helt sjukt!



nu sitter jag i skolan och har engelska.
slutar dock om 10 minuter, jävligt gött! :D
älskling slutar 21.10 även idag, så får väl se vad man kan hitta på att pyssla med under kvällen.

nu ska jag börja avsluta här, så skriver väl mer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0