alone tonight

jahaa, då var man hemma nu då. själv. utan bubbis.
men det ska väl vara så ibland antar jag.
så himla tråkigt bara och jag hatar att sova själv dessutom..
jag känner mig så himla trygg när jag är med dig.
att du ligger bredvid mig med din arm runt min midja och min hand i din.
det är underbart.
det är så jag vill ha det.
resten av livet.


på lördag så är det alla hjärtans dag. då ska vi mysa med vin och god mat.
underbart!



imorgon blir det att åka till stan och fika med madde :)
sedan ska jag leta reda på något att köpa till mannen på bilden eftersom det är den dagen det är.. haha
får väl se vad man gör imorgon kväll också, men dem ska väl säkert spela innebandy, så det blir väl Viskafors hela kvällen!

med tanke på urinvägsinflammationen så är jag (ursäkta mig) väldigt löten. haha
så imorgon slutar jag med medicinen så på lördag när vi får i oss lite vin så går det hett till kan jag lova!

nej, nu ska jag slänga i mig något att äta hade jag tänkt!
kanske slänger in ett inlägg senare.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0