25 februari 2009

Jag berättade ju igår om hur arg jag var för klänningen på Nelly så var tvungen att skriva ett mail dit idag och kolla om det verkligen stämde med måtten.
Det visade sig att bröstvidden mätte dem från ena sidan in till mitten mellan brösten.. hur konstigt är inte det då?
Jag menar, på bilden så hade dem visat med pilar från sida till sida. Då kan dem ju i alla fall berätta om hur dem mäter tycker man ju. Hon sa också att den var normal i storleken så beställde den idag så hoppas verkligen den passar nu!
Och hoppas ännu mer att den kommer tills på lördag :)

Nu ligger jag i sängen och småfryser.. Jari ska kolla på fotboll på nätet så han sitter på den andra lap-topen i ett annat rum här hemma. Men jag får väl klara mig tills den är slut antar jag.

Imorgon slutar jag tidigt så ska bege mig till stan en sväng för att testa de här jeansen:

Har kollat på dem flera gånger, men har inte orkat att prova, men får väl ta mig tid till det imorgon.
Ska även prova ett par liknande med slitningar.. fast ljusa jeans, ni har säkert sett dom på reklamen eller i butiken.
Får hoppas att dem finns i min storlek bara.

Sen ska jag på begravning klockan 3. Tråkigt.. Men vad gör man inte?

Nej, nu ska jag gå och pussas med bubbis! ♥

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0