19:38

tänkte slänga in lite bilder från gårdagen nu!
titta och njut :)



sådär!
som sagt så var det en sjukt bra kväll som man vill vara med om fler gånger. haha
men Angus kommer nog dö på scenen snart alltså. så jävla mycket adrenalin i en så gammal gubbe!
han kommer ju knappast dö hemma i sängen..

"Angus strippade av sig skoluniformen" skrev dem ju i aftonbladet och det ser ni ju på bilderna.
dessutom visade han sin lilla rumpa, så den har jag sett. det ni! haha
fick dock inget kort eftersom snubben framför mig ställde sig upp precis då.

nu sitter jag och sneglar på Melodifestivalen. inte sett något avsnitt detta året och finns ändå inte så mycket annat att kolla på.. ingen hit än så länge.
efter det ska jag lägga mig i soffan och kolla på Patrik 1.5!
får passa på nu när älskling är ute på krogen, för han vill inte se den..
hoppas det blir en någorlunda tidig kväll för grabbarna!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0