17 december 2009

Hej på er!
Har inte haft ork till att blogga de senaste dagarna och har knappt suttit vid datorn överhuvudtaget faktiskt.

I Tisdags så var jag ju ledig från skolan eftersom att jag är klar med religionen. Blev en runda på stan med Karin och sen så var det bara lugnt hela dagen faktiskt, väldigt behövligt för jag skulle upp tidigt i Onsdags för att åka till Göteborg med klassen för att vara med i publiken i Postkodmiljonären.
Det var kul faktiskt, även om det var rätt jobbigt att sitta ihopknökade under några timmar med massvis av lampor och grejer. haha
Men på Måndag 20.00 får ni kolla på julspecialen och om ni ser mig. haha

Idag så är det sista skoldagen, eller den är över men sitter här och väntar på mamma så ska vi åka och handla de sista julklapparna. Får se om jag åker med och är barnvakt efteråt!

Imorgon är det avslutning på skolan, får se om detta kommer firas eller om vi tar det på lördag då det är klassfest!

Och jävlar, vad kallt det är ute! -7 grader, massa snö och storm.
Trodde att det bara regnade i Borås? haha

Någon mer som har lyckats få detta härliga vinterväder?




Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Hey, skit nice blogg du har ;*

Vill du bli veckans blogg? ;)

Kolla då in min blogg & läs mer om det, så kanske just du får lite gratis reklam :) kika gärna in, lämna gärna en kommentar också!

Take care / niccyyy.

2009-12-17 @ 22:41:56
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: simone

det ser mysis ut :D

2009-12-18 @ 10:49:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0