6 augusti 2009

Har precis tagit mig en dusch efter en härlig Islatte och räksmörgås på Café Viskan med Hille, Karin och Ketty.
Himla trevligt och jävligt varmt!
Tvättat idag med och vart ute och gått lite med kissen också. Han gillade inte att ha koppel men när vi väl var ute så var det först "läskigt" men sedan så sprang han runt lite grann. Så söt är han!

Jag måste bara berätta om min dröm jag hade inatt. Fattade verkligen ingenting!
Vi satt i Jaris lägenhet som hade fått en altan och var lite mer "på landet". Så kommer en kompis springandes och säger "Såg ni björnen?!" Alla sprang efter och när vi fann björnen så hade den en plastpåse på huvudet som vi tog av.. Vad fanns därunder? Ett katt huvud!? Sen helt plötsligt var vi på ett flygplan.. Vi skulle åka till Bulgarien och ta flyget från Borås till Göteborg och sedan vidare. Men flygplanet åkte på marken och man kunde plinga om man ville hoppa av - precis som en buss. Fattade absolut ingenting! Jävligt konstigt!

Snart bär det av till stan och sista Torsdagskvällen. Får väl se om man träffar några man känner - vilket man lär göra.
Jill Jonson står på scen..
Näe, dax att göra sig iordning lite kanske..



San Diego -07


Kommentarer
Postat av: Vivsan

jag blir avis :P ska skaffa ett par så fort jag får tag på money

2009-08-06 @ 19:12:55
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: Rasmus

ok där ser man ;)

2009-08-07 @ 08:30:14
URL: http://rsoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0