26 augusti 2009

Idag har varit en rolig dag, förutom förkylningen!
Började med Samhällskunskap i skolan och läraren verkade jätte bra :)
Skulle haft engelska på eftermiddagen men den var inställd och dem hade tydligen lagt den och matten på samma tid.. Fattar ingenting, dem har hela sommarlovet på sig att göra scheman!

Åkte ner till stan och fikade på Café Viskan med Carro, Madde och Elli, himla trevligt!
Efter det tog vi en roadtrip med hög musik och massa flum! haha
Åkte sedan hem till mig och kollade massa gamla bilder på datorn. Haha, tänk vilka tider! Och så man såg ut.. haha
Det blev en massa minnessnack och mycket skratt!
Bjuder på några gamla bilder!







Dem åkte precis och sitter och kollar tv nu, ska nog göra mig lite te, det kan jag behöva!
Utgång imorgon och på lördag - Swing ska stänga här i Borås så det är bartömning och halva priset - Det gillar vi!

Nej, nu äre te och macka som gäller!


Kommentarer
Postat av: your dream closet

Ja många gillar ju Twilight filmen så jag hoppas jag kommer göra det med ! :) ska bli kul att se den och tycka tyill

2009-08-26 @ 20:43:34
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Laila

vad fin du var i brunt hår =)

2009-08-27 @ 01:27:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0