25 augusti 2009

Hej på er!
Har precis tagit mig ett skönt bad i jacuzzin på typ hur länge som hellst. Himla skönt faktiskt!
Lite peeling och sådär också.. Det måste man få unna sig ibland!

Idag var det skolan och projektarbete igen, gick bra. Vid dagens slut så åkte jag till stan och fick med mig en lila stickad bolero från H&M, ett vanligt lila brottarlinne och en tröja från Gina. Ska lägga in bilder på det (och även bilder på det jag köpte i Kungsbacka) när jag har hittat sladden till mobilen. Kameran är kvar hos Jari.
Saknar dig som fan! Och kissen med.. Vill mysa mer er..

Jag har sjukt ont i ryggen! Och på "baksidan" av lungorna typ - känns som att något sitter fast..
Halsen är tjock och kliar.. Det är lite synd om mig..

Imorgon börjar vi enligt schemat, som vi inte har fått än - det enda vi vet är att vi ska ha samhällskunskap på morgonen. Hoppas man får ett gött schema!
Nu ska jag slappa lite mer i form av tv-tittande..

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0