17 augusti 2009

Fan vad jag blir irriterad!
Var påkörskolan och det var dax för Riskettan, drygt 3 ½ timmar teori om alkohol och droger.
När jag bokade den var det också sagt att jag skulle åka till Jönköping och göra halkan efter det.
Men nu sa dem "Nej, du ska inte åka idag, du är inte bokad".. Fan kan dem inte ha lite koll någon gång?!
Dem har bokat in mig samtidigt som en annan person ska köra 2 gånger och om läraren är sjuk ringer dem och säger det 20 minuter innan lektionen ska börja. Gaah!
Ska köra på onsdag igen och då får jag boka halkan med min körlärare istället för dem andra verkar ju inte ha så bra koll!

Ska hem till mamma och äta lite mat sen - Jari jobbar till 21.00 så kan lika gärna äta med mamma som saknar mig så mycket. haha

Imorgon är det dax för Antes begravning då.. Jobbigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0