10 augusti 2009

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering!
I
fredags så blev det grillning och sedan utgång på kvällen, trevligt!
Lördagen spenderades i Espevik med baby och mamma, fick med mig en härlig solbränna hem! Kanske lite för härlig - det bränns fortfarande när man tar på sig kläder.. Men dagen var mycket varm och skön!
På kvällen blev det lite poker med grabbarna plus Karin, men hon var inte med och spelade..
Satt med asbra kort, men sen så vann alltid någon annan på tur ändå.. Kan aldrig jag få vinna?

Igår var det lugnt hemma hos baby, först med lite städning och sedan kom Figge så kollade vi på Kenny Begins och den var lite smårolig faktiskt!
Sedan så kom Sami och David och vi  åkte och käkade (Läs grabbarna) lite max och sedan bar det av hemåt igen.

Anders och Desse har lånat mitt mobila internet eftersom dem inte har fått sitt än - alltså är det inte så lätt för mig att uppdatera. Jaris går så segt så då kan man lika gärna vara utan. haha

Kom precis hem till Ekås efter en liten runda på stan. Köpte mig 2 par skor från Scorette och jag är kär!
Lägger in bilder när jag får mitt internet igen (Jari har ingen minneskortläsare på sin dator och jag vet inte vart sladden är) och då får ni även bilder från Espevik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0