8 april 2009

God morgon!

Det blev dålig uppdatering igår igen, förlåt mig..
Först var jag och Karin i knalleland och jag köpte dem ljusa slitna jeansen från Gina Tricot, tror nog alla vet vilka det är vid det här laget. haha
Det var det enda.. Men det blev ju en påse i alla fall!
Efter våran runda i stan så åkte jag hem och åt mat med mamma och pappa, fiskpinnar och potatismos! Det har jag typ inte ätit på 100 år så det satt fint i magen :)

Jari åkte till Gällstad med hans jobbarkompis och hennes pojkvän, så jag åkte ut till Viskafors och träffade Karin, Hanna, David och lite mer folk. Trevligt!
När jag kom hem till älskling igen så blev det såklart Andra Avenyn och hockeyn och det var väääldigt nervöst!
Fan, idag måste vi ta dem!

Gårdagens outfit

Skjorta - Dr Denim
♥ Svart linne - Gina Tricot
♥ Jeans - Cheap Monday

Idag är det teori på körskolan som gäller! Har inte så stor lust att göra någonting i detta vädret..
Som tur är så ska det bli fint väder i helgen igen!

Nepp, nu ska jag ta mig lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0