22:49

Då var det nog sovdax snart! Fotbollen är slut och Chelsea vann såklart så nu är dem i Semi! :D

Idag så åkte jag och hämtade babys keps och sedan hem till lilla Ekås och hämtade lite kläder, sedan till lägenheten!
Var duktig och diskade och sedan pratade jag med en släkting på msn som sa att hon var gravid, så roligt!
Så hade jag bestämt mig för att ta en långpromenad och då frågade hon om jag ville komma förbi hem till henne och självklart ville jag det!
När jag har laddat mp3n, satt på mig träningskläder och gått ut han jag ungefär komma.. 600 meter innan det började regna, fan vad arg man blir!
Får ta det en annan gång antar jag..

Sedan gjorde jag ny tacoköttfärs och mumsade i mig tacos i min väntan på att Jari skulle sluta jobbet.

Har även laddat upp bilder från helgen på min bilddagbok, så vill ni se mer är det bara att besöka den!

Det har varit en lugn dag och det behöver jag verkligen känner jag!
Sömn behöver jag ännu mer!

Nääe, dax att mysa med min älskling! Ligga i hans famn medans han drar fingrarna genom mitt hår..
Då somnar man skönt kan jag lova!
jag älskar dig♥

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nikolina

visst är den! kostar runt 700 kr, lätt värd det! eller? ;)

2009-04-15 @ 17:43:40
URL: http://mjaubaby.blogg.seu
Postat av: Your Dream Closet -,

Ja visst? Alla pratar så bra om den där spermakrämen så jag tror hårt på den.

2009-04-15 @ 18:07:30
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Nikolina

på nån hemsida som är jag är så dum o slarvat bort! men försök söka i google typ leopard plattång eller ngt haha :D

2009-04-15 @ 19:13:41
URL: http://mjaubaby.blogg.seu
Postat av: Your Dream Closet -,

haha ja precis ännu värre, man vet inte vems spermna man har i ansiktet ;) är de en människas sperma eller är det ett djurs sperma? haha ne usch, nu bev de äckligt.

2009-04-15 @ 19:14:33
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0