21:43

Jag har fruktansvärt tråkigt..
Karin och några mer hemma hos Hanna och spelar spel och sånt, men har Tobon eller Ruuska lust att hämta mig?
Nej, för dem är lata.. Vad gör dem för lite bensinpengar? Inte kör i alla fall..

"Dansarna" i Singing Bee gör det hela inte roligare heller om man säger så, dem är sjukt jobbiga!
Hungrig är jag med, men för att kunna laga mat så måste jag diska stekpanna och kastrull, men det finns redan för mycket disk i diskhon och jag orkar verkligen inte ställa mig och diska!
Så ingen mat får jag heller..
Ligger en pizzeria 100 meter bort, men tror inte det är öppet eftersom det är "Tråk"fredagen!

Hoppas ni njuter av mitt tråkiga humör och att ni har en trevligare kväll än mig!



Varför ska alla vara så tråkiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0