20 april 2009

Kom precis hem från första dagen i skolan denna veckan..
Eller skolan och skolan, vi har estetvecka nu och då har jag valt dans! Var på Studio Danza och mellan 9.00 - 11.00 så hade vi salsa, ganska kul och lite jobbigt emellanåt. Sedan var det lunch och efter det var det Linedance mellan klockan 13.00 - 14.00. Det var kul som fan men man tappade bort sig ibland.. haha

Sitter i soffan och kollar tv och varvar ner innan jag ska bege mig till körskolan och ha teori 16.30. Kommer somna.. haha

Sjukt underbart och varmt väder är det idag med. Jag gillar't!



Mamma, brorsan och jag på Golden Gate Brigde ,San Francisco 2007.

Kommentarer
Postat av: daniella

åh vad kul med estet vecka!

2009-04-20 @ 16:48:06
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0