19:54

Sådär, nu har jag varit duktig och dammsugit, diskat, städat spisen och plockat iordning med mera..
Lagade även lite makaroner och köttbullar, bara för att det går fort och är gott!
Så lite lat med matlagningen får man vara efter att man vart duktig..

Jag är sjukt sugen på att shoppa så ska nog ta mig en runda på stan imorgon :)
Hoppas verkligen att jag hittar någonting!
När man väl har pengar och är sugen på att shoppa loss så hittar man nästan ingenting, och när man inte har pengar så hittar man massor.. Varför är det så?!

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv.
Älskling slutar om en timma också ♥


Haha, skrev ju för ett tag sedan om att jag hade "Karma Chameleon" på hjärnan och lustigt nog så spelas den på tv:n nu..

Kommentarer
Postat av: mt*

jag känner mig en aning dålig när jag ser på mitt rum och läser hur duktig du har varit! ;)

2009-04-06 @ 23:58:46
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0