18:11

Kom hem för en stund sedan från körskolan och det var ju bara såndär informationslektion ungefär, så det var väl helt okej.. Lite drygt med tiden gick fort som tur var!

Nu sitter jag här med min Pope Jaaalii som spelar Skate 2 och låter mig inte öppna hans chips, fast han jämt öppnar mina och äter upp!
Om en stund så kommer Pope Tobawawaw och hämtar oss så ska vi åka till Pope Parin och spela spel, trevligt! :)

Japp, här är det flum på högst nivå, synd att ni inte fattar för detta är kul!
Skrattar för mig själv när jag läser, det är så det ska va!

Ha en trevlig kväll allihopa :)


(Mjölkcentralen!)

Kommentarer
Postat av: mt*

VEM GICK GULDET TILL?! ;) haha



FBK !!!

2009-04-08 @ 22:56:16
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0