15 april 2009

Äntligen är man hemma och har fått i sig lite mat!

I skolan stod först svenska på schemat och vi började med ett projektarbete i svenskan och näringslära.
Ska fördjupa oss i någonting som har med antingen dieter, specialkost, kostrelaterade sjukdomar med mera att göra..
Det blev det sista ämnet för min del och jag kommer att fördjupa mig om Anorexi vilket jag tycker är intressant.
På lite mer än 2 timmar så hann jag leta fakta och skriva två sidor plus lite till!

Efter svenskan så var det lunch, någon konstig gryta som inte smakade någonting men som var starkt.. Konstigt..

Sedan var det återigen matte som stod på schemat och vi började att jobba med geometri. Flöt på ganska bra efter ett tag när man väl kommit in i det!
Jag är ju verkligen inget mattesnille!

Efter skolan var det körskolan 16.30 där en 90 minuter lång teorilektion väntade..
Lite drygt men man måste ju!

Det är detta jag har hunnit med idag..
Nu sitter jag i soffan och väntar på att älskling ska sluta jobbet.
Funderar på att gå till kiosken och köpa nya cigg, men först måste maten smälta!

Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

hahahaha nej det skulle bli för dyrt att tömma 10 kaniner på sperma för att få en liten tub, så här snackar vi isåfall sperma från en Val eller en Elefant eller något stort där man baar behöver ett sprut för att få en tub ;) haha nej nu kommer jag aldirg me rkunna se en som där sperma-kräm.

2009-04-15 @ 19:21:45
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: jessica

ursch jag avskyr matte :P

2009-04-15 @ 19:27:17
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0