14 april 2009

Sådär, nu är jag i skolan och tänkte sätta igång med att skriva och lägga in bilder från helgen!

Lördag:
Älskling, Emil, Elin och Sibbe kom hem till Jaris lägenhet och hämtade mig efter dem hade varit och handlat samt käkat!
Vi begav oss mot Elin och Sandared där vi satte oss ute i den sköna solen och drack en del öl/cider och tjötade.
Sedan när vi skulle börja med maten så gick jag in och gjorde hasselbackspotatis och dem andra tände grillen.
Det blev jävligt gott och vi hade mycket mycket trevligt!
Det blev inte så mycket sömn med tanke på att jag sov på golvet..



Söndag:
Vi vaknade tidigt på Elins golv och kollade på barnprogram, åt frukost och drack kaffe i solen på balkongen!
Sedan åkte vi ifrån henne vid ett ungefär, åkte och handlade grejer till grillspätten vi skulle grilla på kvällen, åkte hem till Jari och medans han duschade så satt vi ute i solen och njöt!
Sedan så slänge han in sitt fiskespö i bilen och vi åkte vidare hem till Sibbe där han fick bryta sig in i huset när hans föräldrar hade glömt lägga ut nyckeln till honom.. Som tur var så var ett fönster lite öppet!
Han hämtade grillspätt, fiskespö och kubb och sedan begav vi oss till Emil som också hämtade fiskespö och dricka.
När han sedan var klar så åkte vi till Mikael och grabbarna började fiska och jag och Elin la oss i bikini i solen!
Sedan gick Sibbe och Jari till grillplatsen och fixade och jag och Emil satte igång med grillspätten.
När vi hade varit där ute i ett flertal timmar så gick vi in till Mikael igen, åt lite glass och drack lite till..
Sedan fick jag och Elin ett skrattanfall och satt på köksgolvet och skrattade konstant i en timma och lite mer..
Det kändes verkligen som att jag skulle skratta upp alla inälvor och det gjorde jäääätte ont i magen och huvudet sprängde. Men kul var det!



Måndag:
Vi vaknade vid nio efter en inte så skön natt efter att ha sovit på golvet igen..

Satt och pratade och cepade lite grann och sedan kom mamma och hämtade mig och Jari och vi åkte till City och handlade för att göra Tacos.
När vi kom hem så skulle jag skära alla grönsaker och i salladen hittade jag en mask som var 3 cm lång och flög upp från stolen. Fyfan vad äckligt det var!
Efter vi hade käkat så kom Elin och Sibbe igen och när dem hade åkt så låg vi bara och slappade hela kvällen, väldigt skönt efter dessa fartfyllda dagar!

Dem snygga vita solglasögonen från Von Zipper som alla har på sig är mina!

Sådär, nu vet ni hur min väldigt trevliga helg har varit!
Hur var eran påskhelg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0