tidsfördriv

OM JUST DIG
NAMN: Anna Davidsson
FÖDD: 910308
BOR: Borås
FAMILJ: Mamma, Pappa, Anders och Tommy
SKOLA: John Bauer

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Självklart
ÅNGRAT NÅGOT: Inte vad jag kommer på
KÄNT DIG SÄMST: Näe, faktiskt inte
GRÅTIT: Yes
SKRATTAT: Varje dag
VARIT SJUK: Är förkyld ifall det räknas
VARIT UTOMLANDS: Nää, men det vore jävligt gött

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Näe, men ibland finns det väl perioder man känner sig depp och är kännslig
SKRATTAR DU OFTA: Ett gott skratt förlänger livet :) svar ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött men rastlös
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:Jätte bra, förutom förkylningen
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Ja, för länge sedan, men det ahr nog de flesta gjort
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Jaa
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Njae,inte direkt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:Jag vill tro och jag hoppas!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: OJA, i min älskling :)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:1 såklart
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Japp
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEn: Ja, har aldrig varit så lycklig som nu
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET :Spelar ingen roll
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:Längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:Jag själv gillar blonda mest, men det spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR:Jag behöver bara min älskling

UTSEENDET PÅ DIG
ÖGON FÄRG: Bruna
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt, men skulle vilja prova kort hår, men är nervös om det inte skulle passa
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Japp! självklart finns det alltid något man stör sig på men..
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG/SÖT: Japp
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha, ja faktiskt
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Brukar ha, men nu har dem gått av på jobbet
SMINKAR DU DIG: Aa, men inte mycket om det inte är något speciellt som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0