nostalgi tripp

ta mig tillbaka till Metaltown och In Flames!
så jäävla underbart!
kollade på "De kallar oss artister" eller vad det nu heter precis och då var det om dem.
jag har sagt det innan och jag säger det igen: så jääävla underbart!
jag ryser och får nostalgi trippar varje gång jag hör dem (eller alla band jag sett live över huvud taget egentligen)!

TA MIG TILLBAKA!

In Flames we trust.

     
                                                                   
tack sara för en lyckad kväll!
den hade nog inte kunnat bli bättre
och det hade inte varit samma sak med dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack detsamma anna! det var otroligt kul och är glad att jag fick dela den kvällen med dig! :)

2008-12-07 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0