lördagkväll

då var det lördag igen då.
kommer nog att bli en lång kväll. Jari åkte precis iväg en sväng med dirtbiken.
men en sväng vet man ju att det blir att han stannar hos Varela i två timmar och sen hos emil i två till.
skulle egentligen varit här och spelat lite monopol och alfapet och grejer var det planerat innan, men det skiter nog sig på den biten. karin ska ner till henke som ska spela w.o.w, vilket är fruktansvärt tråkigt, men jag kan ju i alla fall vara glad att älskling inte spelar :), så då kommer inte dom och Ruuska och Tobon svarade inte, så får väl se lite.. beror ju på hur länge min Puddin är borta också.




nu är jag på det där jobbiga humöret då allting känns jobbigt..
jag hatar det. jag vet att jag inte behöver bry mig, men det gör jag. jag kan inte låta bli..
jag blir ledsen av minsta lilla. fast det kanske inte är minsta lilla egentligen? vad vet jag?
jag vet att du är den där killen som får vem som hellst på fall och som alla tycker är söt.
(i alla fall dem som jag pratar om nu.)
okej att jag inte bryr mig om att du har tjejkompisar, men det behöver ju inte gå till överdrift..
du skulle känna exakt som jag gör ifall det skulle vart tvärtom.
men det är det inte! jag håller inte på så.. jag tycker inte det är någonting som man gör när man har ett förhållande.
man "flirtar" inte med någon om man inte vill något med personen, så enkelt är det.
inte konstigt att jag blir ledsen när jag ser vad dom skrivit till dig och du skrivit tillbaka.
även fast du inte menar det..
det gör ont men du är det bästa som hänt mig.



nu till något roligt!
förra veckan så var det Sexparty hemma hos Desse vilket var trevligt!
kanske lite mycket folk och lite mycket tjöt, men det får man väl räkna med när det är runt 15 tjejer.
och dessutom massa sexgrejer! :)
men det är någonting jag hoppas händer igen!

och om ungefär en vecka så komemr alla grejer man beställde. lite nice!



nej, kanske är dax att gå ner till affären och köpa något att stoppa i munnen?
CHOKLAD skulle sitta fint.

uppdatering
jag vill lyssna på Miss Lii - Oh boy
den får mig att må bra och den får mig glad.
det är nog den mest upp-piggande låten i världen.

fast jag fick mig ett gott skratt på vägen till affären. haha
i lägenheten längst ner spelas det jätte hög musik, typ gamal 90-tals musik, och när jag gick utanför fick jag se 2 människor som stog och dansade, om man nu kan kalla det så. dom stod mest och hoppade :)
men det var roligt att se.

jag måste verkligen ta tag i träningen nu.
köpt spinningkort för ett tag sedan tillsammans med Desse, men det blir aldrig tid längre..
det är nu jag verkligen känner att det behövs också.
jag är ute på APU på Ellagården och när jag kommer hem så bara jag sitter framför datorn och teven och bara småäter.
det fanns faktiskt en tid för ett tag sedan jag kände mig hurtig och nöjd över mig själv, men det har bara försvunnit...
POFF... så var det bara borta.
jag gillar det inte. vill ha det tillbaka.
massor.
det är dags nu.. att verkligen ta tag i det. på riktigt!
jag har däremot slutat med att äta godis och sånt på vardagar, det gör jag bara på helgerna nu, men det är fortfarande småätandet av annat onyttigt som inte vill bort.
jag borde heller inte äta när jag inte är hungrig.

usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0