cloud connected

då har man fått reda på hur mycket lön man får på julborden.
75 kronor i timmen. på dagen. så skulle man jobba 10 h 5 dagar i veckan blir det 3750 kr.
men sen kommer vi ju jobba mest kvällar och så, fram tills 3 på natten, så det blir ju ännu mer :D

känns jävligt bra, bara det att man har skola på dagarna också, så kommer man hem typ halv 4. kan bli lite kämpigt, men det gör inget. haha


var duktig och spinnade igår med! känns bra faktiskt.
och jag stod på jobbet idag igen och bara kännde att jag ville träna :)
och jag och mamma var i stan innan så köpte jag nya träningskläder, så nu saknas bara nya gympaskor. haha

nu är det dax för andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0