äntligen

äntligen lite snö. det som jag väntat på så länge. haha :)
vaknade 20 över 8 imorse, skulle ta 7 bussen till jobbet.. bra jävla skit väckarklocka man har som inte ringer!
så när jag sprang upp och skulle ringa mamma så hon kunde komma och hämta mig och köra mig till Viared så såg jag att det var helt vitt ute. bara stannade upp och ropade på jari att han var tvungen att komma och kolla. haha
hoppas den håller i sig nu då, och inte massa regn och slask tack!

heeelg äntligen!
ska bli skönt och ta det lugnt. eller ska upp och spinna klockan 11 imorgon, men ändå. haha :)
nu blir det att packa träningskläder och byta om innan man åker och hämtar sin älskling på jobbet :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0