all I want for christmas is you

fan, har lyssnat på julmusik på jobbet hela dagen så nu har jag den låten på hjärnan..

faaan vad halt det var i morse.. bussen från svaneholm bara gled ner för alla backarna och sen när vi kommer in till stan så står en buss på tvären ( typ som om den hade fått breställ ) vid busstorget och alla bussar blev inställda för att det var så halt. så jag fick lifta med Anna på jobbet dit..

och så var jag orolig för min bäbis med som skulle gå upp till hans jobb..
eftersom det var glashalt och han har redan skadat sig och med gipset och det :(
men han klarade sig braa :) ♥
och nu bär det snart av ner till honom och mysa!

men innan det blir det att åka till Desse och hämta grejerna man beställde på sexpartyt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0