jul och fest

ja, nu var det helt plötsligt bara två dagar kvar till jul!
men det är i alla fall gött att äntligen ha alla julklappar inhandlade :)
min julstämning har plötsligt försvunnit. kanske för att snön också bara försvann sådär helt huxflux..
suck
kan det inte bara börja snöa som fan ikväll / inatt och ligga kvar, i alla fall tills den 25. då skulle jag bli nöjd.

imorgon är det tid för den årliga jultraditionen med Sofia, Angela och Lisa.
det blir julklappsbyte och mys på Golden Elephant :)



igår var det personalfest på Ellagården.
det var väldigt trevligt faktiskt ! :)

däremot så är vuxna dåliga på att supa. haha
vi har ingen aning om när andreas, marie och tony drog..
henrik däckade i trappan runt 1
och grönis däckade i en fåtölj, han även runt klockan 1.

men som sagt det var väldigt trevligt.
det var meningen att det skulle vara 80-tals tema, men det var bara jag, jennifer, nanna , farah och daniel som hade 80-tals outfit.
lite dåligt ändå. haha

                                                                     


                                   

jag har ju i alla fall en bra anledning till varför jag är hes idag som tur är..
sjöng singstar i flera timmar igår med.

fan vad bra det gick! mohaha

nej nu var det matdax..

puss och god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0