High on you

då var man hemma från jobbet då..
fy, det är långtråkigt som fan. men det är i alla fall pengar.
fan, känns inte som om man har tid till något annat.. ingen tid för träning, ingen tid för kompisar, familj och knappt någon tid till min bubbis. det känns så i alla fall, men ändå träffar jag han varje dag, men inte så länge :( <3
man har heller ingen tid för att träna :(

och nu har jag äntligen köpt några mer julklappar! Till mamma, marie och desse, så nu är det bara till grabbarna kvar.
det är så svårt tycker jag.. men men, får försöka fixa det i slutet av veckan..

och på söndag är det personalfest med 80-tals tema. haha, kommer bli så jävla roligt.
hoppas jag i alla fall. håller redan på att tänka ut vad jag ska ha på mig.

anna.davidsson
<3
jari.mäkeläinen

du är den bästa som finns.
jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.
vad skulle jag göra utan dig?


don't you ever leave me baby,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0