who do we think we are

ibland blir jag bara så trött..
på att du aldrig kan uttrycka dig..
att man måste be dig att göra det och ändå knappt gör det..
jag vill att du ska kunna göra det utan att jag ska behöva be dig om det..
vill att det ska komma som en överraskning på något sätt..
mycket bättre på det viset.
inte att du ska hålla på att klaga.


i tisdags hade jag och min älskling en överraskningsdag.
jag överraskade honom med blommor som jag levererade till hans jobb :)
han blev jätte glad och tyckte det var jätte gulligt. och det var ju tur det.
sen åkte vi hem till honom efter han slutat jobba och då fick jag min överraskning.
ett par byxor och massa kel.
mysigt värre.
älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0