1 februari 2011

Första februari då, tiden går fort faktiskt..
Snart är det 8 mars och min tjugoårsdag, 10 - 11 mars är det MondayBar Spring Break Cruise
och jag längtar!
Ett bra sätt att fira födelsedagen på!

Kan verkligen inte klaga på Line-Up:en heller

MONDAY BAR presenterar:
Ferry Corsten (NL)
Boy George (UK)
Marc Vedo (UK)
Solarstone (UK)
Lange (UK)
Tempo Giusto (UK/FI)
Headhunterz (NL)
Max Enforcer (NL)
Crypsis (NL)
Ran-D (NL)
Angerfist (NL)
Dark by Design (UK)
Stana (SE)

TECHNOSTATE prestenterar:
Talamasca (FR)
Tenka (DK)
Perplex (FR)
Chaman (SE)
Mad Actors (SE)
Bohemica (SE)
Rokkaz (SE)
Puppan (SE)

Kommer bli så jävla nice! Äntligen får man stå på ett underbart dansgolv igen med underbar musik, underbart folk, basen som känns genom hela kroppen och massa laser.
Allt som gör det så jävla bra att leva!
Att bara komma bort i musikens värld och slippa tänka på någonting annat, på verkligheten..

Min outfit kom på posten idag också!



Dålig kvalité, och jag är typ nyvaken men skit samma!

I helgen var det lite alkohol och härligt umgänge som stod på schemat.
Fredagen spenderade jag, älskling, Hanna, Emelie, Robin och några fler på Torget där vi tog några cider, satt och tjatade och hade det trevligt.
I Lördags så firades Madde som fyllde 21, kvällen startade hemma hos henne med massa härliga brudar och sedan avslutades den på Harrys. Hade mycket trevligt!


Well,
Snart är det dags för jobb igen, 22.00 - 06.16!
Jag lovar att tiden går snabbare på natten, en timma känns som fem minuter ungefär.
Gött är det i alla fall.
Dags att fixa lite käk och sedan göra sig redo för jobbet, och jag lovar, jag ska skärpa mig och blogga oftare.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Ja det va den verkligen! :)

2011-02-13 @ 17:16:56
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0