Första helgen i Sverige

Den första helgen i Sverige på fem veckor var otroligt mysig!
Började med Picknick på Almenäs med Madde, Sara och Josefine på torsdagen, den 6 maj. Vi köpte med oss lite fika och satte oss vid Almenäs, dock var det väldigt kallt så picknicken avslutades i bilen, haha.
Sedan tog vi en liten road-trip som avslutades på en läskig skogsväg vid Pickesjön. Inte det roligaste att sitta och köra med 3 flickor som sitter och skrämmer upp mig och varandra men vi hade det roligt i alla fall!





Fredagen erbjöd tacomys hos Micke med La Familia!
Tacos var någonting som vi saknade enormt mycket när vi befann oss på Gran Canaria så det satt verkligen skönt i kistan kan jag lova.
Tacos, godis, musik och massa tjöt med unerbara människor - bättre kan det inte bli!







Lördagen spenderades även den med La Familia och Jonas som åkt hela vägen från Jönköping och hälsade på oss, denna gången i Kevins stuga vid Almenäs för grillning!
Vädret var inte det bästa, men jag klagar inte för även detta var en himla trevlig kväll!













Söndagen spenderades i stugan med lite film och städning, det enda minuset var att jag åkt på feber så resten av dagen och några dagar i veckan spenderades i sängen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack anna :) detsammmma!

2010-05-17 @ 18:02:52
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0