11 januari 2010

Då var man hemma efter en ganska fullspäckad dag..
Först var jag och fixade nya linser till resan och sen var jag på polisen och fixade pass. Blev en sväng till Ekås för lite käk med mamma också, innan det blev dax för lite teori på körskolan, så då var ännu ett prov avklarat.
Har även bokat "lilla uppkörningen" som jag ska göra nästa vecka, skulle vara så härligt att ha körkortet innan man åker iväg, känns inte som att jag kommer ha tid till det annars..
Gud vad underbart det skulle vara!

Men men..
Sen bar det av och träffade Elin och gick till pistolero för att införskaffa mig en piercing i bröstvårtan. Trodde att det skulle göra ondare än vad det gjorde, men det var inte så farligt. Klart att det kändes, men när det väl var klart så kändes det knappt något, man känner bara att det dunkar lite.

Efter det så mötte vi upp Alex och drog hem till Jari och kollade på Svampbob fyrkant filmen.
Svampbob är min idol! Så jävla bra! haha
Nu har dem åkt och jag ligger på soffan med katten och kollar på tv, väntar på att baby slutar klockan nio.


Beställt den här bikinin också, måste ha en sån (egentligen utan band) eftersom att min balklänning inte har några band eller liknande. Blir inte så "snygg" solbränna till klänningen annars.



Nu är det dags för kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0