3 juni 2009

Som sagt, idag var det bara att lämna in datorn i skolan.. Åkte hem och burrade ner mig bredvid baby igen när jag kom tillbaka! :)
Sedan så blev det slappning på soffan innan darling åkte till jobbet, så jag kollade lite på tv och sedan så begav jag mig till Grand Hotel i stan för atrt hjälpa till. Det är nämnligen bal för John Bauer, Aspero, LBS och Portalen idag så jag och Martin stod och tog emot folket och kollade biljetter och sådär.

Nu sitter jag här igen, kollar på Family Guy och mumsar på mina salta pinnar.. haha

Överraskningen jag fick igår var lite kläder:
(Klickbar)

En strandtunika, klänning, tubtopp samt underkläder från Roberto Cavalli :)
Sötboll!♥

Nääe, jag sitter vid babys dator och hans dumma mobila bredband från Tele 2 cepar ju sönder..
Vad hände med Turbo 3G?
Det blev helt plötsligt GPRS..
Går ju skitsegt, här kan man inte sitta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bikini! :P

2009-06-05 @ 11:43:41
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0