2009

då var det här.. det nya året.
får hoppas att det blir lika bra som 2008 och att det blir många, många fler dagar och år med min älskling också!
everyday I love you more.

nyårsafton var väl helt okej.
det blev så att jari, emil och alex hyrde lokalen i kinnarumma, men eftersom dem var ute i sista sekund och sa till folk så blev det inte så mycket och så roliga människor. och tack vare det så försvann lusten till att dricka.. inte alls roligt!
men till slut så kom det lite folk i alla fall. dock inga man kände ''/
det kunde ju varit roligare om man säger så!
det var till och med roligare när vi skulle sova ungefär.. alla var på cp humör.. haha

nu är min bubbis och emil hos mikael och kollar på filmerna från nyår. det blev en del sånna. haha
får väl hoppas att han kommer hem snart så vi kan slänga oss på soffan och mysa :)♥
jag får fortsätta att lyssna på musik eftersom att det inte finns ett skvatt att kolla på på tv:n. blää!

och nu har det kommit snö! lite sent va? svar ja.
men man får väl göra det bästa av situationen och njuta antar jag..



en bild på mig och jari från nyår :)
du är bäst, bäst, bäst.
älskar dig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0