it hurts with every heartbeat

tror jag har gått och lyckats fått urinvägsinfektion. USCH
det gör så fruktansvärt ont. det känns som att man är kissnödig heeela tiden och måste kissa hur många gånger som hellst, men det kommer knappt något även om det känns som att man ska kissa på sig, men det vill jag inte eftersom det gör så jäävla ont! typ bränns och massa jävla skit.
tårarna börjar rinna automatiskt varje gång man kissar.
det bränns ända upp i magen känns det som.
usch och fy och blää, jag vill inte vara med!
varför? jag vill ju inte!
så imorgon blir det att åka till sjukhuset så man kan få något botemedel!

kollade på filmen precis, inte gjort det innan, åkte nämligen ut till Tommy, Marie, Olle och Malte.
lika mycket spring och lek som varje gång!
och lika mycket rop på mig som det brukar :D
han är så söt!

om en halvtimma åker man och hämtar älskling också:)♥
men han ska en sväng till Mikael, så ska släppa av han där och så kommer han hem med 11 bussen.

måste gå och "kissa" nu
aj.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0