16:01

Nu är man hemma igen.. Skönt att lägga sig på sängen. haha

Idag fick vi äntligen vårat schema med!

På måndagar är det historia första lektionen, men det valde jag inte. Svenska C som jag valde är eftermiddagslektionen under höstterminen (HT) och det innebär att jag börjar 12.30!
På tisdagar har vi Religion på HT och ingenting på eftermiddagen och då slutar jag 11.30!
Onsdag har jag Samhällskunskap på förmiddagen och Engelska C på eftermiddagen. Alltså en heldag mellan 08.30 - 15.30.
På torsdagar har vi Hotell/Turism mellan 08.30 - 11.30 och sedan slutar jag.
Sen på fredagar har vi Hotell/Turism hela dagen också.

Men sen på Vårterminen så är jag ledig hela måndag och tisdag! Jäävligt gött! Tänk vilken långhelg det blir! haha
Och sen är det balen och studenten! haha, shit vad taggad man kan vara redan!
Vi ska beställa grejer den 7 september.. haha



Nu ska jag nog ta mig en bit mat.
Får se vad som händer idag.


Kommentarer
Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

2009-08-28 @ 20:52:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0