5 september 2009

Godmorgon!
Har precis käkat lite frukost - två rostade mackor med jordgubbsmarmelad och ost. Det måste nog vara det bästa som finns tror jag. haha

Igår så åkte jag ju ut till Alex och han satt och kollade på "Hot Fuzz" och när den var slut så hade Elin och Emil inte kommit så vi ringde och då var Elin tydligen för trött för att komma dit, så det blev bara jag och Alex.
Blir så trött när man bestämmer något och sen så bara man skiter i det och inte ens säger till..
Självklart gjorde det inget att det bara var jag och Alex, men man kan ju ändå ringa och säga att man inte kommer då..
Vi kollade i alla fall på en skräckfilm en stund (som var för läskig att kolla på där ute i skogen), men sen så bytte vi till "American Pie - Beta house" och den var lika rolig som varje gång. haha
Satt och tjötade och åt lite godis och sådär.

Vaknade vid halv 11 av att mamma och pappa åkte iväg med motorcykeln, så nu ligger jag här och kollar på tv.
Funderar på vad som händer ikväll - får kolla på detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0