21 september 2009

God kväll på er, hur mår ni?
Idag har det varit fullt upp, körskolan 9.50, börjar ju skolan 12.30 på måndagar egentligen - så där försvann den sovmorgonen..
Svenska i skolan och sedan begav jag mig till stan med Sara och köpte ett par leggings samt en tröja på Gina.



Ingen bra bild, men den är iaf snygg "i verkligheten"..



Åkte och kollade balklänning med mamma sen på de 2 butikerna som finns i stan, men hittade ingenting som var sådär "WOW", bara en klänning, men den kostade 8 500 :- så jag kan ju bara drömma vidare.. haha
Ska åka till ett ställe i Blidsberg imorgon, får se om man hittar något där!

Eftersom att jag åker utomlands på praktik i åtta veckor och kommer hem två veckor innan balen så känns det som att det är lite för lite tid att leta någonting då, så det är lika bra att passa på nu!

Nu ska jag sätta mig och plugga en stund innan baby kommer hem, sen så blir det dusch innan "Roast på Berns" börjar!

Vad har ni hittat på idag? :)


Kommentarer
Postat av: Isolina

Sug långsamt, 5 - 0 ;)

2009-09-21 @ 22:12:06
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: A2K

Jasså, vilket land och vart åker du på praktik? Jo, men att ta körkort är klart en fördel iallafall, fast du missade sovmorgonen!



Sv: Det går att ladda ner från youtube, men kvaliteten blir rätt kass, så pass, haha.

2009-09-21 @ 22:13:26
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg/ mitt liv]

sv; tyvärr är man påväg att bli sjuk!

Hur är de själv ? :)

2009-09-22 @ 16:57:36
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0