23 maj 2009

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp!
Igår så åkte jag först med mamma in till stan, köpte ett par skor och två tröjor.
Sedan så träffade jag Hille och vi gick och kollade lite mer och då köpte jag även ett par jeans-shorts, lägger in bilder senare!
Det är ju vårmarknad i Borås nu också, ibland undrar man om alla som är på stan verkligen bor i Borås..

Anyway.. Efter vi hade gått några varv så åkte jag hem till baby, slängde i mig lite mat, duschade och gjorde mig iordning för att bege mig ner till stan igen! Almåsgymnasiet hade nämligen sin bal igår, det får man inte missa! :)
Madde, Sara och Vivi gick ju och dem var så fina så :) Lägger in bilder sen..
Efter balen så åkte jag hem till älskling igen och så kom Elin, Alex, Sibbe och Emil dit. Hade NFS - Pro Street turnering! haha
Men jag och Elin fick oss ett par goda skratt som vanligt :D

Nääe, nu ska jag käka frukost, är superhungrig!



Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

haha nej inte jag heller visst är klackarna hemska :P

2009-05-23 @ 17:18:38
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0