25 juni 2009

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men just nu så prioriterar jag solen, värmen och umgänget först!
Man får ju passa på när solen är framme!

Har hänt mycket trevligt som Ullared, fotosafari med Mikael, några timmar i solen och några dopp, lite brännboll osv :)

Ikväll börjar torsdagskvällarna här i Borås också, och imorgon är det Metaltown som gäller!
Fan vad kul det ska bli! Hoppas det blir lika lyckat som förra året!
I år blir det dock bara fredagen, men vafan, det är då dem bästa banden spelar så!
Får se om man kan få låna pappas kompaktkamera, ganska jobbigt och inte så smart att ha med en systemkamera när man står där och trängs och hoppar som en gaaalning!

Har försökt att göra om headern också, men den ville inte passa så jag ska nog ta att göra en ny design när jag får tid!
Håll ut, snart så!



2 veckor sen, men tur det! Jävligt tur för mig!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0