1 juli 2009

Ännu en ny och varm månad då.. Snart är sommarlovet slut också känns det som.. :(

Igår åkte vi i alla fall ut till Storsjön! Thomas körde dit oss men det var massa poliser ute och hans blinkers fungerar inte, samt att däcken är slitna så han ville inte åka på böter och bestämde sig för att ta skogsvägen dit.
Det var kul och sladda bara det att han tog fel väg och körde mot Viared så det var bara att vända.. haha
När vi väl kom fram till Viskafors så tog vi oss ett dopp och efter 10 minuter började det regna och mullra som fan.. Tur att vi hann bada klart i alla fall, det var jävligt gött i vattnet med!
Dessutom var det härligt med lite regn, och det luktar ju så gott!

När vi kom hem igen så blev det bara att ta det lugnt, planerade lite inför Skara sommarland också! Det ska bli så kul, det var jätte länge sedan jag var där, för 3 år sedan tror jag det var.. Drömde till och med om det inatt! haha

Nu ska jag bege mig till körskolan för en dubbellektion och sedan blir det kalas hemma hos morfar som fyller år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0