novell

sitter i skolan, har svenska, men den är slut om sisådär 10 minuter. då blir det köttfärslimpa till lunch. kan bli gott!
vi har haft hela lektionen på oss att skriva en novell, men jag har lyckats åstadkomma hela 77 ord!
inte så lyckat kanske, men min hjärna funkar inte än..
får göra det hemma där det är lättare att koncentrera sig!

efter lunchen blir det matte. drygt!
men eftersom våran nya lärare är bra och rolig, så det är ju en positiv sak i alla fall.

sen kommer madde och elli hit och så ska vi hitta på något trevligt sen:)


sjuuuuuukt gammal cp-bild på mig och madde!
men den bjuder jag på!

simma imorgon igen, gött! :)
men nu blir det mat, slänger väl in ett inlägg senare eller något.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0