20 december 2009

God kväll på er såhär fyra dagar innan julafton!

Igår så var det ju klassfest, förfest hos mig med några stycken och sedan begav vi oss mot stan för att träffa resten av klassen och åka till Viskafors.
Ramlade ungefär sjuttioelva gånger från bussen till klubbstugan i snön och på isen i mina klackar, haha.
Kvällen var mycket trevlig, även fast det inte blev så sent för min del, åkte med Elin, Emil, Sibbe och Alex hem till mig vid halv elva.. Resten av klassen drog ändå till krogen vid 12 så det gjorde inte så mycket, kände inte för att dra på krogen med 80-talskläder ändå. haha
Lägger upp bilder i ett eget inlägg!

Så vi åkte tillbaka hit och drack lite, lyssnade musik och tjötade, himla trevligt!
Vi gick och la oss vid halv fem i morse och sen vaknade vi vid elva igen..
Blev pizza, filmmaraton och såntdär idag. Städat massa också, men nu har alla åkt så sitter och kollar på Coyote Ugly nu, var ett bra tag sedan man såg den!


Coyote Ugly bar - Las Vegas

Nej, får väl lägga in bilderna från igår nu innan reklamen är slut.

Vad har ni gjort i helgen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0