18:43

Har blivit utmanad av Desse  =)


Tre saker som alltid finns i min/mitt:


kylskåp: ost, mjölk, yoghurt

frys: köttbullar, köttfärs, isbitar

skafferi: bröd, saft, pasta

handväska: plånbok, parfym, nycklar

sminkväska: foundation, mascara, kajal/eyeliner

badrumshylla: tandborstar, tandkräm, tamponger.

förråd: boxningssäck,.. jaadu.. gammal oanvändbar cykel, fotboll

hjärna: alltid en låt, älsklingen och "Oj, måste gå strax" just nu

jackficka: småpengar, mobil, godispapper

kryddskåp: salt, grillkrydda, salladskrydda

barskåp: glas, smirnoff vanilla, jägermeister

köksbänk: Hushållspapper, kaffebryggare, diskmaskin

Jag utmanar: Madde, Vivi, Sara


Nu ska jag kila till vattengympan, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Rolig lista :)

2009-04-23 @ 19:29:37
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0