23 mars 2011

Onsdag, tråkig onsdag..
Mamma kom hit på en kaffe och hade köpt med sig krämbullar, gud vad gott, länge sedan jag åt det.

När hon hade åkt så städade vi hela lägenheten, gjorde lite god mat och nu sitter Sibbe och spelar och jag ligger på soffan och är otroligt rastlös.

Det är det sämsta med att vara timanställd på ett jobb, att man aldrig vet garanterat när man ska jobba.
Blev inringd igår och ska jobba natten mellan torsdag och fredag.
Dessutom kan man inte planera någonting i förväg, vilket suger extremt mycket.

Passade i alla fall på att beställa lite nya kläder vilket jag tycker jag gjort mig förtjänt av, haha.

Löning på fredag, awesome!
Blir först frisören och sedan ett varv på stan och i Knalleland med Elin, hoppas man hittar något trevligt.

Och eftersom att det är lön, så innebär det mycket folk som går ut.
Sibbe åker till Norrköping på fredag och jag vill gå ut! Får hitta någon som känner som jag, haha!
Snart vår med!
Eller ah, vem vet egentligen.. Ena dagen är det strålande sol och nästa dag snöar det igen..
Vad är detta?! Orkar inte med mer snö nu!
Jag vill ha vår, skinnjacka, tunna kläder och high heels! Kom våren, kom!
Mår seriöst dåligt av detta vädret. Man har ingen lust att göra någonting alls när det är helt grått och tråkigt, och absolut inte när det är snö!
Men så fort det är sol och värme så får man lust att ringa någon och sätta sig på en uteservering och bara njuta, men nej, då är det klart att man får jobba istället, som igår till exempel.
Men, jag trivs med mitt jobb och det är pengar, så ska väl egentligen inte klaga.
Och fyfan vad jag längtar tills sommaren!

Sol, värme, massa grillande, mys på stranden med underbara vänner och den bästa musiken.
Vi har så många planer, så nu får våren och sommaren skynda på lite!
Älskade Espevik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0