Pjur woman

Tänkte tipsa er om en kanongrej som jag inte kan vara utan; nämligen Pjur Woman!

Pjur Woman är ett silikonbaserat glidmedel som läkare och apoteksarbetare rekomenderar världen över.
Jag köpte den på ett sexparty för något år sedan och har använt den sedan dess!
Det som är toppen med Pjur Woman är att det inte bara fungerar som glidmedel, utan du kan ha det till mer!
Silkesdroppar till håret, till rakning; och vid intimrakning slipper du röda prickar och liknande.
Du kan även ha den som massageolja eller som bodylotion eftersom den är silikonbaserad och detta gör att den blir mycket dryg och inte kletar, dock är den lättflytande.
Pjur Woman är snäll mot huden och täpper inte igen några porer, innehåller inga kemikalier eller konserveringsmedel, det enda som är tillsatt är E-vitamin som är bra för slemhinnorna i underlivet.
Det rekomenderas inte att använda Pjur Woman tillsammans med silicon-leksaker, däremot fungerar den utmärkt med kondomer.

Någon som testat?
Inte?
Gör det, du kommer inte bli besviken!

Kostar runt 200 kronor för 100 ml

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jorå, det gick bra. Jobbigt, men jag ölverlevde :)

2010-11-26 @ 13:37:54
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Jonna

Tack så hemskt mkt _=)

2010-12-01 @ 08:58:55
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Oj det var kallt :) tur att jag inte var här då :)

2010-12-03 @ 10:44:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0