Lista

51 frågor såhär på morgonkvisten..

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ajamän
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ingen än så länge
3. Hur lång är du? 172
4. Vad väger du? Har faktiskt ingen aning 
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Smokin' aces
6. Skriv hela ditt senaste sms : Hejsan :) kan vi ses typ vid två eller nåt? För då hinner jag hem, käka och vila. :) Vi hinner ju vara med varandra i tre timmar i alla fall! Puss<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms för det mesta
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Förlovade och sambos
9. När såg du senast din mamma? Imorse när hon väckte mig..
10. Icke godkänt i något ämne? Matte B tyvär
11. Mvg i något? Såklart!
12. När vaknade du idag? Runt kvart i 10
13. Vilken är din favoritplats? Kapstaden, Anfi del mar eller något annat soligt och underbart ställe
14. Vilken plats föredrar du minst? Hissar eller andra trånga utrymmen
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? A place, a place where we are free (8)
17. Vad sover du i? Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5
19. Var har du bott/bor? Endast på Ekås i Borås
20. Tycker du om kinamat? Love it
21. Tycker du om kaffe? Jajamän
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Kan väl alla mer eller mindre
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Det gör jag
25. Vill du ha barn? Självklart!
26. Kan du några andra språk än svenska? Yesbox
27. Har du någonsin åkt ambulans? Det har jag inte 
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet så klart
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor och nöjen.
30. Är du cool? Coolast
31. Kan du rulla med tungan? Japp
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det beror på, alla är roliga på olika sätt
33. Vad har du för ringsignal? Volbeat - The human instrument
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det har jag nog någonstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Glasögonen
36. Kan du byta olja på bilen? Så klart!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson 
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Yes
39. Dansar du i bilen? Det händer
40. När var du i kyrkan senast? Oj.. Antes begravning tror jag
41. Hur många hål har du? Ehm.. Va?
42. Har du någon piercing? Mitt i örat, bröstvårtan
43. Har du någon tatuering? Yes, mitt stjärntecken i nacken och "Amor Vincit Omnia" på underarmen
44. Gillar du någon just nu? Beror på på vilket sätt
45. Har du provat droger? ... Ung och fruktansvärt dum
46. Provat röka eller snusa? Yes
47. Har du pojkvän/flickvän? Nej det har jag inte
48. Vad är ditt mobil nummer ? Ett nummer på 10 siffror
49. Vad ska du göra ikväll? Mysa
50. Har du några syskon? 2 storebröder
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Har abonnemang


Kommentarer
Postat av: JENNY

TAAAAAAAAAAAACK!:D

2010-05-19 @ 11:37:56
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: M I M I

tycker det är så konstigt hur vissa INTE kan ruilla på tungan xD

2010-05-19 @ 11:59:30
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: JENNY

ja, det känns riktigt, riktigt gött! :D

2010-05-19 @ 13:04:44
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: cicci

jag håller med dig :)

2010-05-19 @ 13:12:32
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0