22 mars 2010

Hej på er!
Sorry för dålig uppdatering i helgen, men  den har varit fullspäckad!

I fredags så var det tacos, alkohol och trevligt sällskap hos Micke som gällde!
Lyssnade musik, snackade skit och hade det väldigt roligt som vanligt :)

I lördags så vaknade vi hos Micke, kollade på film, From Paris in Love eller något sådant och den var helt okej faktiskt. Brukar inte gilla sånna filmer, men den var helt okej.
Efter det så bar det av till Kinnarumma med Kevin och Sibbe hemifrån Mikael för att hämta Alex, sen körde jag hem Sibbe och jag, Kevin och Alex åkte till stan och tog varsinn Cheeseburgare och cola på Mc Donalds medans vi väntade på Elin.
När hon kom så åkte alla hem till mig, jag duschade och gjorde mig i ordning inför en plåtning hos Kevin på kvällen.
Så vi åkte hem till han och han tog mänder med bilder på mig och Elin och jävlar vad kul vi hade!

Vid 02.00 så åkte jag ner till stan för att köra hem Karin, Hille, My och Henke till Viskafors/Kinnarumma, åkte sedan tillbaka till Kevin och hämtade Elin och körde henne till Sandared.
Efter det så åkte jag tillbaka till Kevin och Alex och sov där.
En himla trevlig natt med mycket skratt innan vi somnade runt 05.00.

Söndagen bestod av chill hos Kevin!

En mycket trevlig kväll och helg med andra ord!
Bilder kommer upp senare.

Nu så sitter jag i skolan och ska snart skriva ut massa balbiljetter..



Hur fan kunde du? Hur kan du sitta och säga att du har dödslängtan för att jag gjorde slut med dig?..
Hade jag inte gjort det - hade du berättat för mig då?
Så jävla dåligt..

Nu är jag faktiskt glad över att det är slut ska du veta!


Kommentarer
Postat av: SARA.

låter som en bra helg :)min helg var lugn men mysig :)va gör du idag?:)

2010-03-22 @ 15:36:59
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: JENNY

Ja ja ja, se den! den var skit äcklig!

2010-03-22 @ 19:04:56
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0