16 mars 2010

Hej på er!
Nu har det varit ett tag sedan man uppdaterat bloggen igen, men det har varit fullspäckat hela tiden!

Jag har fyllt hela 19 år och jag firades först genom härligt sällskap, närmare bestämt med Karin, Sofia, Suzzie, Jari, Henke, Joakim, Emil, Sibbe, Kevin och Figge, med smörgåstårta och alkohol!
Några dagar senare så blev det firande hos Mikael med Elin, Emil, Kevin, Sibbe och Alex och dem bjöd på tårta och vi hade det trevligt!


Karin och Sibbe


Suzzie, Joakim och Sofia


Kevin, Henke och Karin


Jag och Karin


Jag och Suzzie

Någonting annat som har hänt är att det är slut mellan mig och Jari. Självklart är det tråkigt, men det fungerade inte längre. I alla fall inte just nu, så vi får väl se vad som händer längre fram..

Vi har även varit på klassresa i Budapest så tänkte skriva om detta i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0