23 januari 2010

Sorry att jag inte uppdaterade när jag kom hem igår, men det blev lite mys med baby innan han åkte iväg för att spela bandy och sen dricka öl.
Efter en stund kom Elin hit och vi begav oss till affären för att köpa chips, godis och cola och ha en rejäl myskväll!
Kollade först på "Lilja 4-ever", det var verkligen inte igår man såg den filmen! Fyfan vad hemsk den är alltså.. Får verkligen ont i magen av den..
Efter det så blev det "Hata Göteborg", haha så jävla klockren film! Man skrattar verkligen varje gång Svante säger något och får sina utbrott! hahaha, fyfan vad skön han är!
"Eru dum i heuvet man kan döööe ju!" (skånska) haha

Efter dem filmerna så blev det massa flumm och sen lite barnfilmer som "Emil i Lönneberga" och "Pocahontas". haha

Elin åkte hem vid 1 och då gick jag och la mig i sängen och kollade tv, men hann somna innan Jari kom hem igen.
Men en mycket trevlig och mysig fredag med många skratt!


elin och jag på halloween

Idag har jag pluggat 110 sidor teori i körkortsboken och nu laddar jag upp inför kvällen som kommer bestå av bowling och trevligt sällskap.
Får se hur kvällen slutar efter bowlingen.

Vad ska ni hitta på ikväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0